Diumenge  5  març                                          Municipal Aiguadolç

 

Campionat de lliga, territorial Preferent, grup II         23ª. jornada

                     

U. E. SITGES,   1   -  IGUALADA,   1   

 

U.E. SITGES:  Gusi – J.Torrents – Matamoros – Andreu – Waltinho  – Roma – Brea – Arturo  – Romero – Roqueta  (Pablo, 72´)  i  X. Canals

Arbitre: Sr. Corral Dominguez.  Nefast. El pitjor de la temporada, de llarg.

Amonestacions U.E. Sitges : Waltinho – Arturo – Matamoros – Andreu – Roma – Dani pujol (entrenador).

T. Vermella :  Romero

Gols: Igualada ( 33´) – Matamoros (80´)

 

GRAN PARTIT AMB POC PREMI

 

No es merexia el Sitges només aquest punt. Va fer mèrits sobrats per endur-se´n la victòria davant un lider sòlid i amb un bon conjunt, llàstima però que el va desmerèixer l´actitut camandulera de l´equip i afició.

El partit va començar amb un ritme altíssim on el Sitges va deixar palès que estava disposat a posar les coses difícils a un dels aspirants a l´ascens, de fet van ser els locals qui van gaudir d´ocasions. Però la innegable qualitat igualadina va demostrar-se en una jugada individual que significà el gol visitant. Això encara va esperonar més als sitgetans que trenaven bones jugades i arrivaben a la porteria forastera, sense sort però.

La represa fou semblant a la primera, si bé  el Sitges va prèmer més l´acel.lerador i  intensificà  el seu domini, gaudint de clares ocasions... però no hi havia manera. Tret un gran cop de cap de Matamoros a la sortida d´un dels innumerables còrners contra la porteria dels de l´Anoia. De debó que es merexia un altre gol que no va arribar, entre altres coses perquè el col.legiat, que mereix un esment especial, va trencar tota intenció sitgetana; va treure de pollaguera als jugadors i públic amb un arbitratge nefast, permetent la duresa i camanduleria dels igualadins que van decèbrer pel seu mal tarannà... sens dubte el pitjor arbitratge patit des de força temporades ençà. Fins i tot en una trifulga que Romero va ser agredit, va acabar expulsant-lo també a ell.

Tanmateix l´aficionat sitgetà ho va passar bé i va sortir satisfet del seu equip...  Que duri !.