Data  03/05/08

C/ Sant Bonaventura,18
08870 - SITGES
(Barcelona)
Tel: 93 894 41 06
Fax: 93 894 55 02

30ª Jornada 

27-04-08 12:00  U.E. Sants U.E.SITGES 2 - 1

 

TRES PUNTS D'OR

Els gols de Brea i Palomo dónen al Sitges una victòria molt important al camp del Sants, on van debutar Motoso i J.Carlos.

 

 
LA FITXA TÈCNICA

 

UE Sants: Carlos, Martín, Agustín, Morales (Flores 72'), Isaac, Tete, Luque (Acosta 72'), Valderas, Oliver, Benja (Siles 58') i Adam (Nabil 84').

 

UE Sitges: Víctor Hugo, Minga, Gerard, Andre, Fede, J.Carlos, Brea, Motoso, Luismi, Marc Guzmán i Palomo.

 

Substitucions: X.Pascual per Marc Guzmán (61'), Morató per Luismi (92') i Vives per Palomo (93').

 

GOLS: 0-1, Brea (16') / 1-1, Acosta (80') / 1-2, Palomo (81').

 

Àrbitre: Carlos Bayón.

Targetes grogues: Martín, Morales, Tete, Flores, Nabil / Gerard, J.Carlos, Motoso i Luismi.

 

Amb la baixa del sancionat Carlos Martínez i les novetats en l'onze inicial dels darrers dos fitxatges: Motoso i J.Carlos, el Sitges viatjava al camp del Sants amb la necessitat de sumar els tres punts després de tres jornades en blanc. Per la seva banda, el conjunt de Magòria tampoc estava per tirar masses coets i havia d'intentar no deixar escapar la oportunitat d'assegurar-se la victòria a casa.

Contràriament al que havia passat en els últims partits, sobretot fora de casa, l'equip va poder començar marcant. Era el minut 16 quan Brea, aprofitant un bon servei amb el cap de Palomo, encarava porteria tot sol i feia el 0-1. Un magnífic resultat i que, sens dubte, era el millor que li podia passar a un Sitges que semblava mostrar una major solidesa tant a nivell defensiu com a la línia de mitjos.

A la segona meitat, el Sants va disposar de la seva primera gran oportunitat. Al minut 60, una errada d'Andreu a punt va estar d'aprofitar-la Oliver. En el moment del xut, però, Andreu va saber rectificar i aconseguia neutralitzar l'acció del davanter local. El Sants no tenia masses opcions i quedava prou clar que el gol només podia arribar en una jugada a pilota aturada. I així va ser. Al minut 80 una falta molt ben executada per Acosta des de la frontal feia pujar el 1-1 al marcador i els més pessimistes ja començaven a veure que el Sitges es deixaria dos punts més pel camí. Però no. Només un minut més tard (81') Palomo, en situació d'autèntic davanter centre, feia el 1-2 aprofitant una excel.lent deixada de Luismi amb el cap. El Sitges sumava tres punts molt importants i aconseguia trencar una dinàmica negativa que l'havia dut a perdre els tres últims partits.

Pitu Valera